[LUGOS] Mesecni neformalni sestanki odprte kode

Janez Urevc janez at janezurevc.name
Sat Jul 20 22:39:55 CEST 2013

Oj,

jaz imam blog, kjer občasno pišem (večinoma Drupal reči). Lahko naredim en
poseben tag za tale planet, da ne bom irelevantih postov gor pošiljal.

Zadnjič sem bil na sestanku na FRI. Želijo si čim bolj promovirat odprto
kodo in tudi odprte licence nasploh. Jaz sem jim ponudil pomoč če bodo kaj
rabili. Seveda bi bilo še bolje če bi vzpodbuda prišla iz večih koncev
slovenske FOSS sfere. Konec koncev se tam kali del bodočih kadrov, ki si
jih vsekakor želimo videti med nami.

JAnez