[LUGOS] Mesecni neformalni sestanki odprte kode

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue Jul 2 15:18:41 CEST 2013

Die 01. 07. 13 et hora 19.42 brodul scripsit:
> na zadnjem python meetupu smo cvekali, da bi imeli neformalna srecanja
> odprte kode/prostega programja/random enkrat mesecno v Ljubljani
>
> Povabljeni bodo Društva LUGOS, Ubuntu.si, Kiberpipe, FSFE Fellowship
> Slovenia, COKS, Slo Tech, Wikipedia Slovenia, Python group, OpenBlend,
> skupina odprtokodnih herojev na FE, drustvo pirat ter vsi ostali za
> katere sploh ne vemo in bi bilo fajn spoznat.

Super ideja in mi je všeč, da si me prehitel \o/

> Pomoje bo naslednji meetup v sredini tega meseca.
>
> Ce kdo pozna skupnosti ter kje jih najti, mi lahko da kasen hint na mail
> ali pa semkaj na listo.

Drupal Slovenija;
Slovenian Unix User Group;
mogoče INEPA, Drušvo Za in Proti, Ljudmila,  …

> Tako, da lahko pricakujete vsak mesec mail, da bo meetup na neki
> lokaciji (Ekspiriment, (random) ....) . Meetupi bodo best effort tako da
> bom v naslabsem primeru sam pil pivo, kar je cist v redu. :D
[…]
> Pomoje bomo za komunikacijo zlorabili kar to listo.

Glede na to, da bi bila potreba liste za organizacijo takega meetupa zgolj, da
se pošlje mejl vsem tem skupinam, bi predlagal da si zgolj shraniš listo vseh
mejling list na katere moraš to poslat in je to-to.

Jaz zaenkrat nebi a) ugrabil liste on ene teh društev (npr. Wikipedia editor
ni nujno Linux user) ali b) delal novo listo.

lp,
hook
--
gsm:    +386 41 849 552