[LUGOS] caps lock num lock Logitech Wave Kubuntu

Jože Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Feb 10 18:13:01 CET 2013

Pozdravljen,

Kubuntu je sicer moja druga izbira za fedoro. nulta izbira bi bil zame
unity debiana in fedore. Dost OT!

1. Torej imaš KDE,  namesti si najprej njegove nujne komponente. Sem
spadajo vse, ki se začnejo s kde in končajo na base ali minimal in in
imajo pakete, ki ti odgovarjajo.
Seveda prilagodtve ob namestitvi ne izključujem, je pa optimalno, da
nimaš morebitnih podvajanj. Da ne zaidem: Po lastni presoji namesti tudi
kdeadmin,  kdeartwork,...
Preden  "serješ" po sistemu, si preglej seznam (razpoložljivih) paketov
in močno premisli. Priporočam da poženeš systemsettings.

V tem primeru ti bo ukaz "apt-cache search kde* k* qt*" prišel prav za
razmislek o nameščenih in potrebnih komponentah KDE.  Zakaj? Od verzije
4.x je v razvoj KDE vključen intenzivno QT, ki je njegova osnova  (zato
poimenovanje mnogih programov qt-program, qtprogram). Tradicionalno
poimenovanje programskih paketov kde-prorgram/kdeprogram/kprogram počasi
izumira, vendar je še močno prisotno. Če točno veš za ime programa,
ključno besedo, dodaj zraven, vendar ne dodajaj za večja iskanja
splošnih kot so browser in podobne. Take besede naj bodo osamljene v
iskalnem zahtevku, sicer lahko pri iskanju izpade ven vse mogoče (dobro
vem kaj mi je padlo ven pred enim tednom po bazi RPM paketov pri fedori,
živo sr*).

Ne boš dobil kompletnega seznama, ker manjkajo odvisnosti (knjižnice, z
izjemo morda kdelibs), programi z drugačnimi imeni, kde programi, ki so
vključeni v druge pakete (Kwrite in Kmail sta v kdebase/kdeminimal) in
tudi KDE programi s poimenovanjem izven tradicije pred 3.5.x. Dobil boš
seznamv obliki in vsebini npr. kdeartwork-baseapps .. qtweetlib-devel
(pri meni okoli 100,120 paketov, polovica nameščenih).  Nekako tak
vsebini - kljub temu da nisem aptal že leta, morajo biti rezultati z
yumom enaki, saj bistvene razlike so le v niansah.

Za tipke pomaga tole (moraš imeti nameščeno plasmo):
<http://opendesktop.org/content/show.php?content=152551> (indikator za
Caps/Num)
ali
<http://opendesktop.org/content/show.php?content=152082> (indikator za
Caps/Num)

ali netbook LED (z dodano kamero)
<http://opendesktop.org/content/show.php?content=144207> (za prenosnike
- tega bom preskusil sam)

Tale ti lahko pride prav: repofinder
<http://opendesktop.org/content/show.php?content=146897> (išče
repozitorije za ubuntu/debian)

V orodni vrstici imam (na skrajni desni, po vrsti, levo od ure) klamav,
klipper, kmix, stanje tiskanja, stanje baterije, stanje priklopa, zadnje
stanje omrežja. Vse to je, vključno z uro,  na podlagi kde- plasma.
Skrajno levo, malo desno od gumba f, imam osem navideznih namizij in to
je to.  Če mi zagusti, skinem ozadje in je preprosto enobarvno (kljub
osmim jedrom i7).

Trikov za dr. Mausa nisem našel, če bi, bi navedel URI. Načelo - višja
številka pomeni novejši plazmoid. Med njimi se ti še dosti splača
pogledat, vendar precej upočasnijo režim dela. Čimveč se jih splača
požagat, ker se obnašajo podobno kot rezidentni programi pod starim
DOS-om. Ker toliko programov na eno prekinitev ne more dobro delovati,
je jasno, da se mašina hitro zadavi.

lp, jože