[LUGOS] Public Consultation on the review of the EU copyright rules

Matija Šuklje matija at suklje.name
Wed Dec 11 12:00:47 CET 2013

Die 09. 12. 13 et hora 16:47:29 Mojca Miklavec scripsit:
> Bi lahko kdo preveril, zakaj gre pri tem javnem posvetovanju o
> pregledu avtorskih pravic v EU?
>
> http://ec.europa.eu/internal_market/consultations/2013/copyright-rules/index
> _en.htm

FSFE in KDE e.V. tudi ravno razmišljata, da bi se izjasnila o tem.

Ni direktno povezano s FS, ampak so vprašanja dovolj pomembna in se nekatera
vsaj dotikajo problematike (npr. registracija ©, časovna dolžina, osebna
uporaba ipd.)

> Ali to pomeni, da se Lugos lahko kako prijavi in aktivno prisostvuje debati?

Ja.

Glede na to, da bom zelo verjetno pri FSFE delal na tem, z veseljem tudi LUGOS
pomagam.

lp,
hook
--