[LUGOS] resetiranje delovnega namizja Kubuntu LTS

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Wed Dec 4 16:38:42 CET 2013

Miškin usb sem kupil na servisu za Logitech za slabih 14€.
Še vedno mi ob ponovnem zagonu pozabi zbriše vse ikone iz orodne vrstice in
nastavi ozadje na sivo.
Pravice v /home/grega/
sem nastavil s
sudo chmod 777 .

Kaj še moram storiti, da mi ne bo resetiral delovnega namizja??

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
http://gleskove.userworld.com/ <http://moj.skavt.net/gleskovs/>    ♥
Always, Gregor Leskovšek