[LUGOS] KDE Kubuntu nesreča

Jože Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Dec 1 16:26:58 CET 2013

Dne 30. 11. 2013 17:21, piše Andraz Sraka:
> re

> isti programi so tudi na Kubuntuju (in ostalih l00nix distribucijah).
> Med Ubuntu in Kubuntom je zgolj razlika, da Kubuntu po defaultu
> uporablja KDE namesto Unity/Gnome.

> Preveri ali imas dovolj diska v /home, kamor se navadno zapisejo
> nastavitve oz. ali ima tvoj Kubuntu oz. uporabnik s katerim si se
> prijavil dejansko pravice za pisanje po svojem $HOME direktoriju.

> verjetno obstaja en kup usb deljincev .. za enkrat ti ne znamo pomagat
> (vsaj jaz osebno ne), ker nimam pojma o kaksni USB miski/daljincu
> [...]
Kar se miši tiče na vsaki že spodaj piše tip, proizvajalec in je etiketo
mala malica prepisati. Je pa tudi dobro vedeti, da čeprav so skoraj vsi
mali proizvajalci "v postelji" z z velikimi, se lahko zgodi da njihovi
dongli še ne bodo kar tako združljivi - čaka te dosti iskanja, zato
mislim da je najceneje za živce, da kupiš najcenejšo miš. Kar se tiče
KDE-je, je pametno uporabljati še kakšno rezervno namizje, če se KDE
skrešira. Sam imam za te namene kaj malega, potem pa preklapljam samo ,
če je sila.
BTW - si preveril disk po tistem trdem pristanku netbooka? Namreč, jaz
bi (in po Andraževem nasvetu upam, da ga boš sledil). Nekateri diski so
sicer narejeni do 9G, ampak v mirovanju (pozabi, če imaš SSD). Plus tega
bi preveril še USB port, vsaj s kablom. Če imaš kakšna originalna
orodja, ki pridejo zraven diska in si jih dobil zraven kompa, naredi
backup vsega kar je gor na zunanji disk in ta orodja spusti čez. Ni
važno koliko ostane potem za njimi, važno je kakšno stanje diska imaš.
Če ti ne ostane nič, se pač razglej za novim diskom. In po možnosti
kombiniraj SSD in HDD.

lp, Jože