[LUGOS] sl.openoffice.org? (črte - meje besedila)

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sat Apr 13 11:22:55 CEST 2013

Mijav

Ali mogoče kdo ve, kaj se je zgodilo z dopisnim seznamom users na sl.openoffice.org? Pisal sem jim pred kratkim, pa sem dobil sporočilo, da pisma električnega ni bilo mogoče dostaviti. Da je naslovnik že dalj časa nedostopen.

Tole sem jim takrat pisal:
To:
users na sl.openoffice.org

Mijav

Če je še kdo tukaj prisoten, bi prosil za manjšo pomoč, če kdo ve.

Namreč že kar nekaj časa je, kar so v LibreOffice ukinili črte, ki označujejo meje besedila. Namesto črt so samo male oznake na štirih vogalih. Ki pa so povsem neuporabne.

Sem pa zdajle v verziji 4.0.2.2 opazil, da se cele črte meje besedila pojavijo, če vklopim prikaz nenatisljivih znakov. Ali mogoče kdo ve, če bi se kako dalo dobiti vidne celotne črte meje besedila, vendar brez vidnih nenatisljivih znakov?

Lepa okusna in hrustljava hvala že vnaprej.

Poni