[LUGOS] IPv6 na lugos.si

Tibor Djurica Potpara tibordp at gmail.com
Thu Jul 5 10:16:06 CEST 2012

On 4.7.2012 23:27, Rok Potočnik wrote:

> Uff, ne vem če je to trivialno dosegljivo brez delegiranega IPv6 prefixa
> pri AS41427, kjer domuje Lugos. Nekih kvazitunelov pa verjetno nebi
> postavljali...

Čudi me sicer, da DataCenter še nima IPv6 alokacije, ampak proto-41
tuneli NISO tako slaba ideja. Če dobite zanesljivega ponudnika (najbrž
bi se dalo kaj z Arnesom zmenit), so tuneli enostavni za vzdrževanje in
povsem dovolj zanesljivi za produkcijsko spletno stran. Druga varianta
je, da postavite nek reverse proxy, ki bo na native IPv6 ampak to je
malo brezveze, če lahko raje prekonfigurirate strežnike.

LP, Tibor Djurica Potpara