[LUGOS] nadgradil FireFox 3.6.24 na 9.0.1

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sat Jan 28 12:22:50 CET 2012

Sicer uporabljam Mint 9 temelječ na Ubuntu 10.10 LTS, ampak vseno sem naredil. Naredil sem tole. Sem videl, da zadevo že imam "v štalci". Pa sem ukazal ponovno namestitev (reinstall). Pa je FireFox preklopil na slovenščino. Hm, pa razumi, če moreš.

Mimogrede, nekje v reviji Monitor sem bral, kako dobiš nazaj v orodno vrstico knofa "ponovno naloži stran" in "prekini nalaganje". Zdaj pa tega več ne najdem. Ali bi mi lahko kdo povedal, kje najdem to nastavitev? In pa seveda, kako dobim nazaj statusno vrstico. To je tista na dnu okna, v kateri je čisto na desnem koncu simbol ključavnice, ki te obvešča, kako je kaj s šifriranjem in temi stvarmi.

Teli prosojni zavihki pa so izgleda lastnost "Personas". Mislim seveda samo na  vrhnje "ročajčke" zavihkov z naslovi. Zgleda, da tega ne bom mogel izklopiti, pa če me še tako jezi.

Hvala za nazaj in hvala za naprej.

                  Poni