[LUGOS] kaj bi bilo narobe

Filip Komar filip.komar at gmail.com
Mon Jan 16 11:02:33 CET 2012

2012/1/16 Igor Kresnik <kresnik.igor na gmail.com>

>  Pri obeh se zatakne po ponovnem zagonu računalnika. windowsi mi javijo da
> imam premalo spomina (rač ga ima 1,5 GB)

Za windows 98 je to vsaj 10x dovolj. Sporočilo nič ne pove o pravem vzroku.

> pri Linuxumi pa zamrzne ko nadaljujeem pri opciji zagon z trdeka diska.

V kateri točki pa? Si poskusil kak Live CD? Distribucija Parted Magic je
zelo priročna pri testiranju strojne opreme.

Si preverjal strojno opremo? Spomin lahko preveriš s programom memtest.
Večina distribucij ga ima v meniju namestitvenega ali Live CD-ja ali DVD-ja
(seveda tudi Parted Magic). Preveri še nastavitve hitrosti spomina v
BIOS-u. Kako je s temperaturami procesorja in čipseta? Hladilniki brez
vzdrževanja izgubljajo funkcijo, saj upade pretok zraka. Zaradi slabih
ležajev ventilatorja upadejo njegovi vrtljaji, zračne in hladilne reže pa
se napolnijo s prahom.

Več ti bomo lahko pomagali, ko boš opisal, kaj in kako si že stestiral.

LP,
Filip.