[LUGOS] Podivjani menuji

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jan 13 17:49:46 CET 2012

Mijav

Oprostite, ker o tem pišem tukaj. Saj vem, da je to bolj linuks dopisni sezna. Ampask nimam pojma, kam bi del.

Moja mama - 80 let stara - je dolbila računalnik - prenosnik. V glavnem ga rabi za internet, za gledat razne intervjuje. Na primer požar report. Tega ima tudi v bookmark. Ravno to ji dela težave. Ker ima tisto drsno ploščico namesto miške. Ko gre na bookmarks. Potem je bolj počasna na poti dol do izbranega. Malo jo zanese v levo in odpre se ji menu History. Potem pa je čisto zgubljena. Neve, kaj je naredila narobe. Neve, kako naj pride nazaj na bookmarks. Saj računalnik obvlada res minimalno. Ravno toliko, da lahko pride do iskanih vsebin - intervjuju, članki.

A mogoče kdo ve, kako bi ji izklopil to nesnago - to da se menuji kar sami odprirajo, ne da bi zahteval? Saj to gre tudi meni grozno na živce, pa čeprav imam namizni računalnik - hočem reči podmizni - s pravo miško. Včasih me prime, da bi miško kar nekam zabrisal - treščil ob steno, ko se mi kar naenkrat odpre menu zraven, ker pač nisem zavijal čisto po predpisih - po pravih kotih.

Saj ta isti problem imam tudi v linuksu - Mint Linux. Ampak sem že v polknah obupal, pa v mentolu sploh ne iščem več. Saj res, mama ima Windows XP + Firefox 9.01 se mi zdi. Jaz pa za internet dosti nucam Mint Linux + SeaMonkey. 2.6.1 trenutno.

Opravičujem se, če tole ni tema za vas. (podalpsko slovensko vas, hihihi)

                           Poni