[LUGOS] vprašanje glede fetchmail+postfix

Aleksander Sandro GRM sandro.grm at siol.net
Thu Feb 2 20:10:00 CET 2012

Dragi Lugosovci,

trenutno se ukvarjam s postavitvijo poštnega strežnika. Sedaj steržnik
že laufa in sprejemam in pošiljam pošto (lokalno in v svet).

Pred časom smo registrirali domeno, a je MX record še vedno pisan na
siolov strežnik (na siolu imamo internetno povezavi in registrirano domeno).

Sedaj smo pred dilemo:
 - ali imeti strežnik za pošto na našem računalniku v celoti ( MX record
ja vpisan na naš strežnik )
 - ali naj siol sprejema pošto za našo domeno in jo potem mi vlečemo dol
( fetchmail + postfix )

Sam sem še zelen v teh poštnih/serverskih stvareh pa me zanima kaj je
potrebno postoriti, da bi vsa pošta, ki prihaja na našo domeno bila
shranjena na siolovih strežnikih dokler je ne bi povlekli dol.

V primeru, da vso pošto sami spremljamo se pojavijo težave z ustrezno
opremo (UPS), varnostjo, filtiranjem, ...

Ali mi lahko kdo pojasni, kaj in kako bi se bilo pametno odločiti. Na
našem steržniku poleg pošte, laufa še apache in joomla za spletno stran,
samba za lokalne podatke. OS = gentoo

Lepa hvala za odgovor in pomoč.

Lep dan,
Sandro