[LUGOS] network analysis&graphing tool

Rok Potočnik r at rula.net
Wed Apr 18 12:00:27 CEST 2012

Torejz...

Sem v iskanju kakega network graphing toola, ki bi mi glede na
konfiguracije in statuse različnih omrežnih elementov analiziral
omrežje. Mega bi bilo, da bi orodje podpiralo različne vendorje (Cisco,
Juniper, Extreme) in elemente (stikala inu usmerjevalniki) ter imelo
možnost analize live konfiguracij, spanning tree-jev, mac tabel,
cdp/edp/lldp stvari, ip list, routing tabel,... Nekaj v stilu NetBrain-a...

Pa če bi konec koncev imel kake predloge za optimizacijo omrežja, toliko
bolje.

--
LP, Rok