[LUGOS] Fwd: Povabilo k sodelovanju na obeleževanju Svetovnega dneva informacijske družbe!

Robert Ludvik r at aufbix.org
Tue May 10 19:26:23 CEST 2011

Pozdravljeni.
Andrej Jus z Zveze za tehnično kulturo Slovenije (ali z Inštituta
Hevreka!, nisem siguren), mi je posredoval vabilo na dogodek v prilogi.
Povzetek:
*Torek 17.maja bo stojnica (ali več, če rabimo) pri Maximarketu med
10.00 in 17.00 uro, kjer lahko predstavljamo OK zadeve. Zraven je
elektrika in internet.*

Če je kdo pripravljen:
- posedeti tam kakšno uro in kaj povedati mimoidočim, sporoči kaj bi
povedal in kdaj približno bi bil tam
- lahko bi delili CD-je s kako distribucijo, programi ... javi se,
organiziraj in sporoči :)
- če ima kdo kakega velika pingvina za maskoto, si ga rade volje
sposodimo (ali kak drugi reklamni rekvizit)

Jaz planiram biti tam med 10.00 in 12.00 uro s prenosnikom s Kubuntujem
in odgovori na vprašanja o OpenOffice.org /LibreOffice (in ostalem, kar
vem).

Lp