[LUGOS] Veliki pok 2011, drugič

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon May 2 09:58:51 CEST 2011

On Wed, 20 Apr 2011, Robert Ludvik wrote:

> Piknik bo bil na piknik prostoru v gostinici
> (http://www.pikniki.si/Piknik+lokacije/56/PIKNIK+PROSTOR+V+GOSTINCI).
> Prostor je blizu Ljubljane in ima streho v primeru dežja. Zraven je travnik
> z mrežo za odbojko in igriščem za nogomet. Natančnejša navodila kako priti
> do tja sledijo kasneje, najbolj neučakani pa si lahko pomagate s
> koordinatami 46,069498N; 14,667971E.

Morda ve kdo, kaksne so kaj ceste do tega prostora za piknik? Predvsem me
zanima ali je do tja ves cas asfalt ali je potrebno voziti po kaksnem
makadamu?

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/