[LUGOS] T-2, postfix

Gašper Fele-Žorž polz at aufbix.org
Wed Mar 23 10:14:52 CET 2011

Dne sreda, marec 23, 2011 ob 09:59:00 je Dusan Kozic napisal(a):
> Kateri pa je sender address?
>
> A je veljavna domena al gre za kaki localhost?

OK, problem rešen. Težava je bila v tem, da sem imel v queue-u nekaj sporočil,
ki sem jih s fetchmail dobil z nekega accounta na svoj server, nakar jih je
postfix zavrnil, češ da so prevelika. Obvestila o zavračanju je postfix pošiljal
nazaj na T-2, ki pa je ta obvestila seveda pravilno zavrnil.

Poleg tega smtp.t-2.net ne deluje prek IPv6.