[LUGOS] Nasvet za Intel Atom

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Mar 17 21:03:41 CET 2011

Na 17. 03. 2011 20:32, Jernej Simončič je pisal:

> Ne bi smelo biti problemov - jaz imam router (sicer pfSense) na Atom
> N270 in 100/100 liniji, dela brez problemov (edino za VPN ne vem, ker
> je najhitrejša povezava, s katero imam VPN 50Mb/s, kar deluje).

Ne vem kako dobra/slaba in draga/poceni je spodnja konfiguracija glede
na vse navedeno, na kateri laufamo pfSense, ki so routerji in skrbijo za
VPN preko 100/100 optike (tudi velike lokacije s 70 PC-i) in delajo ko
urce švicarske:
Jetway JNC92-330-LF Intel Atom 1,6
2 GB RAM
SSD 16 GB