[LUGOS] Wi-Fi

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Mar 2 20:51:49 CET 2011

S, Ivan Zilic piše:

> Zivjo,
>
> Lej, na takem nivoju se meni ne da komunicirati...

  Če, potem...
> Imas pa tudi par lapsusov
...nenamernih, brisanje je pa bilo...
Seveda priznam svojo napako iz prvega posta - tista formula je bila
izračunana z izpeljavo na pamet, brez pogleda v plonk ceglce.

Kar se tiče plavanja v hladilnem bazenu NEK, je šlo definitivno
predaleč. Lahko pa plavava skupaj, bo bolj toplo in več elektrike za
brate Hrvate in Slovence. V isto kategorijo gresta seveda tudi
argentinska govedina in clenbuterol. Se opravičujem, zaneslo me je.
Drugega ne komentiram.
> Malo zavijava iz namena te liste...

Že davno bi moral ti objaviti rezultate "skandinavskih" raziskav.
Raziskava je bila dejansko opravljena v Skandinaviji in Izraelu,
upošteva pa tudi posledice Hirošime in Nagasakija (če gre za ta članek,
kot upravičeno domnevam, vsaj to sem našel z Googleom, lahko bi sam
poiskal):

<http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2352839,00.asp>

Še izsek:
----------
"It is "premature" to say that mobile phones are safe, Dariusz
Leszczynski, a research professor at the University of Finland, told a
Senate Appropriations subcommittee.

"In my opinion, the current safety standards are not sufficiently
supported by science because of very limited research on human
volunteers," Leszczynski said.

Leszczynski urged the U.S. to commit more funding to research into cell
phone safety."
----------

Z drugimi besedami,  g. Leszczynski, ki raziskave vodi, potrebuje več
denarja, da bi ugotovil ali današnji varnostni standardi zagotavljajo
dovolj varno uporabo aparatov ljudem (ker mu manjka prostovoljcev, ki bi
jih za to plačal). Financirajo jih ZDA, izvajajo pa skandinavske države
in Izrael. Zaenkrat delajo na miškah (po mojem zaradi genotipa, ki je
človeškemu tudi najbolj podoben, poleg svinjskega in genotipa primatov).
>                     Pozdrav,  I+

Takole, še tisto zaradi česar sem se sploh oglasil:

Najbolje je vzeti s seboj UTP 5 oklepljen kabel oz. UTP 6 namesto
wireless in to je to. Če je na razpolago optika, zakon. Sevanja ni več.
Plus to wireless kuri prepotrebno energijo na prenosnikih.

V vseh ožičenih primerih si zagotovo hitrejši kot v brezžičnih omrežjih
in brez motenj ter prisluhov o katerih sploh še ni bilo govora. Za povrh
še brez nepotrebnega EMS o katerem ves čas flancamo, govora pa ni nič.
Če je EMS res visoko, bi ga na veliki bližini ali zelo močnega zaznal že
malce predelan čisto navaden detektor vodov/kovin za 10 EUR. Še
zanimivost: v bližini analognega oddajnika, npr. na Krvavcu ti je včasih
zagorela stovatna volframska žarnica v roki (ne vem če še po
digitalizaciji, hihi).

Kar se tiče izdelave antene, okoli leta 2005-2007 sem nekje na internetu
(pa spet pri rekla kazala, vidiš moram prevohati svoje zaznamke!) našel
navodila za izdelavo raznih anten. Kolikor se spomnim sam, so neki
Poljaki prav takrat iz zelo preprostih sestavnih delov in za zelo nizko
ceno (konzerva, žebelj na sredini, dober izolator vmes - valovna dolžina
in s tem frekvenca je skupni delitelj dolžine žeblja oz. premera
konzerve, kolikor se spomnim+primerno število ovojev) naredili zelo
dobro usmerjeno sprejemno/oddajno anteno z dometom okoli 200km. Seveda
preko ravnine in z veliko (=zvrhano) mero sreče.

Your turn 2 find me!

lp, Jože

P.S. Zaradi prijaznosti do vseh, ki tole prebirajo in pobirajo tudi s
precej nižjo pasovno širino, je tole močno skrajšano. Če Vas zanima več,
si prosim preberite prejšnje odgovore in vprašanja. Hvala.