[LUGOS] raid1 dual boot in raid1 in kubuntu nasploh

Grega Leskovšek legrega at gmail.com
Wed Jun 29 22:54:49 CEST 2011

Problem je v tem, ker se mi niti enkrat ne boota. Po pričakovanju boot
s cdja in omenjen ukaz INSTALL GRUB ni niti potegnil, sudo apt-get
install grub ni naredil nič. Bye the way kakšen je default password za
boot s cdja za sudo? za ene stvari kot je sudo apt-get install grub mi
ga ni zahtevalo za gksu pa?...
Sem probal tudi označiti nodmraid pri inštalaciji pa mi niti diska ni našel ...
Mi lahko še kdo pomaga, saj verjamem, da mora biti rešitev ... ;)

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
˜♥ -> http://moj.skavt.net/gleskovs/ <- ♥ Always, Grega Leskovšek