[LUGOS] Kubuntu 11.4 dual boot raid 1

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Jul 19 08:47:33 CEST 2011

Quoting Grega Leskovšek <legrega at gmail.com>:

> Grub se mi ob inštalaciji sistema ne inštalira. Probal sem naslednje
>
> I) Let?s find where Ubuntu is installed on your hard disk:
>
> sudo fdisk -l
>
> kako naj vem katera particija z zvezdico moram mountati (it has the
> asterisk under Boot).
> ima jo /dev/sda1
> ima jo /dev/sdb1
> ima jo (* namreč) /dev/dm-0p1
>
> II) Armed with this information, mount the Ubuntu partition:
>
> sudo mount /dev/sda1 /mnt
> KAR  MI NE USPE NAPIŠE: specila device does not exist
> III) Install the GRUB2 boot loader:

> [...]

Glej, pri teh rečeh je bolje če zadevo razumeš, ne pa da se ravnaš
po receptu za
peko potice. Če ti stvari na tem nivoju niso jasne niti ne veš kateri
podatki so
relevantni za nekoga, ki bi ti eventuelno znal pomagati, bo težko.
Torej iz tega
kar si napisal ni moč potegniti nobenega zaključka, lahko samo ugibamo.

Torej na katerem disku/particiji je Kubuntu? Na katerem disku/particiji je
(predvidevam) Windows? Je RAID hardverski, "napol" hardverski ali
softverski? A
so v RAID polju kompletni diski ali samo posamezne particije?

Vprašanje (sicer ne na mesti) je tudi zakaj dualboot, zakaj enostavno ne
virtualizacija?

lp,B