[LUGOS] Program za vodenje računov/knjig za s.p. za Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Jan 25 22:36:36 CET 2011

Grega,

kolikor vem, s.p. trenutno ne rabi nič hujšega (enostavno
knjigovodstvo). Če temu ni več tako, me prosim popravi.

Kar pa v grobem potrebuješ (kot s.p.), pa potrebuješ na kratko vodenje
prejetih/izdanih računov, dobavnic/reklamacij/izdajnic...,
dnevne/tedenske/mesečne povzetke, inventure materiala. Računovodja
potrebuje le prenos vsega drobirja preko prihodkov/odhodkov tega v
glavno knjigo. In to je to.

Programi tipa Expendable in Gnucash zato odpadejo skoraj avtomatično,
obstaja tudi en verjetno dokaj dober program za dvostavno knjigovodstvo
(obvezno za d.o.o., zadruge ipd. pravne osebe) je pa na žalost v
nizozemščini (EekBoek).

Vseeno malo išči, lahko bi pa od začetka napisal katero distribucijo
imaš (debian, ubuntu, centos, fedora, ...). Več podatkov, več odgovorov.

Če nič ne najdeš, si raje namesti wine ali wmware in tam furaj čisto
isti program kot ga ima kdorkoli drug pod winsi. Če pa poznaš resnega
programerja, ti ga pa tudi lahko prevede za unix/linux. Vsak c/c#/c++
programer (in katerikoli drug) je tega sposoben. Če se mu da in ima
program v javi ali čimerkoli podobnem totalno neodvisnem od platforme,
sta zares na konju. Potem wmware odpade.

lp, Jože