[LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Feb 24 14:09:33 CET 2011

From: Liquider <liquiderz na gmail.com>
Subject: Re: [LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s
To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>

ta "promet" proizvajajo tvoji network sosedje (sestra, fotr) in tako glasno izgleda omrežje povezanih windos škatel.

http://serverfault.com/questions/64884/network-flooded-with-m-search-packets-what-does-it-mean

Hvala za to pojasnilo. Zdaj vem, da ni razloga za paniko. Dovolite še misel za konec. V revijah sem videl kar nekaj člankov o morebitni nevarnosti mobitelnih omrežij in sevanj. Nikjer pa še nisem zasledil ničesar o morebitni nevarnosti sevanja wi-fi omrežij. Samo v naši hiši pa je kar pet ali šest wi-fi omrežij v mojem dosegu.

Mrzel sončen pozdrav pošilja

           Poni