[LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Feb 21 12:18:36 CET 2011

From: Dusan Kozic <dusan.kozic na gmail.com>
Subject: Re: [LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s
To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>

Hoj!

Dne 19. februar 2011 23:04 je Matic Smerdu <jelen_v_senci na yahoo.co.uk> napisal/-a:

> Edimax EW7717UN (čipset RT2870). OS: Mint Linux 9 Live, pa

> tudi Ubuntu 10.04 Live in Fedora 12 (na disku).

> opažam majhen pretok podatkov - download - okoli pol do en

> kilobajt na sekundo, pa tudi če nič ne prenašam in sploh

> nimam zagnanega internetnega programa (Firefox itd).

> čisto normalno stanje?

S katerim orodjem / v katerem programu to gledaš?

Hojla

Sem naredil tako. Dobil sem sporočilo:

listening on wlan0, link-type EN10MB (Ethernet), capture size 96 bytes

Nato pa nič več. Šele, ko sem namenoma sprožil kak prenos, se je pojavila povodenj izpisov, ko se je to končalo pa spet nič.

Mimogrede, s prejšnjim vmesnikom Jaht WN-1011U(E) - čipset ZD1201 - pa je bil download ves čas O B, če nisem nič prenašal. Ali je mogoče, da imajo različni driverji različen način računanja količine prenešenih podatkov in da pride odtod taka razlika?

tcpdump je za hardcore g33ke, morda uporabiš Wireshark, ki ima lep GUI vmesnik.

Sicer, če en ne pokaže nič, tudi drug najverjetneje ne bo.

Po mojem čist prav ugibaš glede driverjev... očitno se "lovijo" neke stvari na precej nizkem layerju. Saj pri wirelessu je maloverjetno, da ne bi bilo nobenega prometa. Če ne drugo nenehno dobivaš beacone od sosedov...

--
Lep pozdrav,

Dušan Kozic

Torej, glede opazovanja količine prometa nucam kar v Linux vgrajen System Monitor.

Glede ostalega pa hvala. Se mi je kar zdelo, da bo to normalno stanje. Samo vseeno sem želel mnenje nekoga, ki se spozna. Hvala.

Poni