[LUGOS] problem s strežnikom

Damjan Cvetan damjan at cvetan.net
Sun Feb 20 19:58:03 CET 2011

Hi

Meni odpre stran na obeh domenah.

Kakorkoli, pokrbeti moraš:
- da se domena ugodniprevozi.com razrešuje v IP strežnika
- da se domena www.ugodniprevozi.com razrešuje v isti IP kot zgoraj
- da ti Apache strežnik posluša na portu 80
- da imaš virutalhost nastavljen tako, da imaš servername in serveralias
(tko kot to imaš spodaj).

Če pa tebi ne dela OK, poskušaj najti vzrok težave. Počisti
browsercache, poglej v katere IPje se ti razrešuje obe domene na tvojem
računalu.

Lp, D

Damjan Cvetan

T:  +386 (0)31 452 209