[LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sat Feb 19 23:04:36 CET 2011

--- On Sat, 19/2/11, Stojan Rancic <stojan na aufbix.org> wrote:

> From: Stojan Rancic <stojan na aufbix.org>
> Subject: Re: [LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s
> To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>

> Pravzaprav niti ne za pomoč. Samo za majcen nasvet.

> Edimax EW7717UN (čipset RT2870). OS: Mint Linux 9 Live, pa
> tudi Ubuntu 10.04 Live in Fedora 12 (na disku).
> opažam majhen pretok podatkov - download - okoli pol do en
> kilobajt na sekundo, pa tudi če nič ne prenašam in sploh
> nimam zagnanega internetnega programa (Firefox itd).
> čisto normalno stanje?

> [...]

Hojla

Sem naredil tako. Dobil sem sporočilo:
listening on wlan0, link-type EN10MB (Ethernet), capture size 96 bytes

Nato pa nič več. Šele, ko sem namenoma sprožil kak prenos, se je pojavila povodenj izpisov, ko se je to končalo pa spet nič.

Mimogrede, s prejšnjim vmesnikom Jaht WN-1011U(E) - čipset ZD1201 - pa je bil download ves čas O B, če nisem nič prenašal. Ali je mogoče, da imajo različni driverji različen način računanja količine prenešenih podatkov in da pride odtod taka razlika?

Poni