[LUGOS] mgp in šumniki

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Feb 18 23:31:23 CET 2011

S, Jure Pečar piše:
> Pozdravljeni,
>
> kakih 5 let nazaj mi je že uspelo prepričati mgp, da je prikazoval unicode
> šumnike in bledo se spominjam, da sem moral takrat na novo prevesti eno
> izmed knjižnic, s katero je bil mgp zlinkan.
>
> Danes v času fontconfigov in podobnih čudes mi mgp trmasto vztraja pri
> iso8859-1 in noče vedeti ničesar o šumnikih.
>
> Preden spet zabijem cel dan za to, ima kdo rešitev na pladnju?

Po spletni strani sodeč zna tudi iso8859-2 od 1.10 naprej. Ni popolno,
šumniki pa so.

<http://member.wide.ad.jp/wg/mgp/>

Tule boš našel navodila za prevajanje na Macu, malo niže. Verjetno
pašejo kar povsod.

<http://lionel.kr.hs-niederrhein.de/~dalitz/data/software/mgp/mgp.html#TTF>

Pa drugič malo uporabi brskalnik in iskalnik, ki imata rešitve res hitro
na pladnju. :)

lp, Jože