[LUGOS] Problem z VPN - vsi računalniki delujejo, razen ene z Win7

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Fri Apr 8 11:36:03 CEST 2011

On 8.4.2011 10:12, Toni Tomanic wrote:
> Preveri ta link:
>
> http://www.jpuddy.net/2009/05/06/using-openvpn-in-windows-7-64-bit/
>
> LP
Hm, moj problem ni v tem, da se ne bi mogel povezati z VPN-jem. Problem
je v tem, da se z naprave, ki je povezana z OpenVPN-jem ne pridem do
tega, konkretnega, Win7 računalnika. Znotraj LAN-a deluje BP. Do drugih
računalnikov v LAN-u lahko dostopam brez težav (deluje tako ping kot
tudi smb/cifs).
> Toni

Bom pogledal, samo zakaj potem dostop do drugih računalnikov ni
problematičen?

-- Iztok