[LUGOS] [LUGOS Eclipse pod Kubuntujem

Dusan Kozic dusan.kozic at gmail.com
Mon Sep 6 13:31:38 CEST 2010

Dne 06. september 2010 10:55 je Grega Leskovšek <legrega na gmail.com>napisal/-a:

> Kaj  so  pa te  Itanium procesorji, ki jih java podpira - sem na
> desktopu Dual Core2Ghz, ki je drug comp in je x64 poskušal naložiti
> Itanium javo pa mi ni delala, profesor mi je pa rekel, da bi morala.

Intel Itanium procesorji so malo boljši procesorji (RISC arhitektura), ki se
uporabljajo zlasti na strežnikih.

Verjamem, da Itanium Java na tvoji platformi ne dela. Pač naložiš Javo za
svoj procesor. Java je itak univerzalna, ampak ker so si sistemi med seboj
različni rabiš inštalirati različne Java Virtual Machines.

--
Lep pozdrav,

Dušan Kozic