[LUGOS] [LUGOS Eclipse pod Kubuntujem

Liquider liquiderz at gmail.com
Wed Sep 1 00:34:18 CEST 2010

2010/8/31 Grega Leskovšek <legrega na gmail.com>

> Spoštovani, zanima me kako mi priporočate, da si inštaliram Eclipse
> Helios na Kubuntuju 10.4.?

$ sudo apt-get install aptitude
$ sudo aptitude install eclipse

> uname -m mi napiše i686 pa me zanima, če je  res, da moram naložiti
> software za i386, ker verjamem, da imam pač 32biten procesor?

32- ali 64-bit je predvsem odvisno od bitnosti OSa, ki je nameščen. 32-bit
softver dela tudi na 64-bit OS.

a mi lahko kdo napiše kaj pomenijo glavne mape usr var lib dev proc

http://en.wikipedia.org/wiki/Filesystem_Hierarchy_Standard

> kje si lahko upočasnim tipke?

intuitivno: meni → settings → keyboard (& mouse)

> če Eclipse ročno inštaliram mi je Dušan K svetoval naj si ga dam na
> home Zakaj ne kam drugam ali še bolje na home/grega?

vseeno je, kam instaliraš. če že, je važno, da mapa z tvojimi uporabniškimi
nastavitvami nastane v tvojem /home/grega/.eclipse (avtomatsko in default).

Ali mi svetujete prehod na maverick oktobra?

to je vprašanje: "Ubuntu LTS <https://wiki.ubuntu.com/LTS>" ali "Ubuntu
Latest"?
jaz imam svoje pakete rad up-to-date.

> Adepta ni več pa se ne znajdem najbolje v tem KnetworkPackage, kakšen
> je najlažji način, da si naprimer inštaliram kate (kako iz term in
> kako iz KnetworkPackagea?)

$ sudo aptitude install kate
$ sudo aptitude install synaptic
$ kdesudo synaptic &

Ali mislite,da bom škodoval notebooku, če ga uporabljam v postelji na
> jogiju za kakšno uro ali dve?

jaz sem ga tako koristil eno leto, konstantno. odsvetujem. na koncu je
ventilator žvižgal kot vlak. sesanje za tipkovnico je problem seveda
odpravilo, vseeno pa odsvetujem zaradi zdravstvenih razlogov; na postelji:
drža = epic fail.

https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats

> če želim poganjati vmware oz wine kaj je razlika  a sta to free paketa?

oboje sta emulatorja.
wine je emulator windowsev, je free in prednaložen. omogoča instalacijo in
poganjanje večine win32 aplikacij. pogon C: se skriva v
/home/grega/.wine/drive_c.
vmware ni FOSS in je cela navidezna mašina (lahko naložiš praktično poljubni
'guest' OS). namesto vmware priporočam VirtualBox, ki je zastonj. v
VirtualBox naložiš XPje in tam potem zagotovo dela vse, kar sicer dela v
Windosih, običajno celo opazno hitreje. xD

$ sudo aptitude install virtualbox

http://www.freesoftwaremagazine.com/articles/using_virtualbox_to_run_ubuntu

> kam se naloži phpmyadmin če ga naložim preko  repozitorijev?

softver se načeloma porazdeli po mapah /usr/bin, /usr/share, /usr/lib, /etc,
itd. odvisno od posamezne funkcije datotek (glej Linux FS hierarhijo
zgoraj).

Peace,