[LUGOS] proklik in linux

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Nov 24 07:18:55 CET 2010

Zivjo,

> nekaj sem gledal na netu pa so v glavnem stare teme, zato sprasujem
> tule: ima kdo kaksne pozitivne izkusnje z NLB ProKlikom (usb card
> reader) in (recimo Ubuntu) linux-om? wine? VirtualBox?

Lažja varianta: VirtualBox, notri Windows, posreduješ USB "port" v VBox,
in zadeva dela.

Težja, a boljša varianta: ugotoviti, ali čitalec deluje s PC/SC driverji.

Tretja varianta: zamenjat banko. Itak bo NLB postala nesolventna, če je
ne bomo davkoplačevalci dokapitalizirali... :-))) (Linux ali smrt press)

P. S. Kateri čitalec točno pa je to?

lp, Matej