[LUGOS] Težave z zvokom in GD knjižnica

Grega Leskovšek legrega at gmail.com
Thu Nov 11 12:54:25 CET 2010

google ubuntu alsa update mislim da 1. zadetek ti da skripto, ki mi je
rešila ta problem. ...:)
Imam pa drug problem imam še en star strežnik na 8.4 Kubuntu Interpid,
ki ni več podprt za update upgrade pa na tem računalniku ni mogoč: se
sesuje.
Rabim pa GD knjižnico, kaj lahko naredim
-- When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://moj.skavt.net/gleskovs/
Always in Heart, Grega Leskovšek

08. november 2010 13:46 je oseba Grega Fajdiga