[LUGOS] Težave z zvokom v Ubuntu 10.10

polz polz at aufbix.org
Mon Nov 8 22:24:45 CET 2010

On Monday, November 08, 2010 21:43:22 Grega Fajdiga wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Moja zvočna kartica Creative SB Audigy SE (ALSA modul snd_ca0106)
> mi v Ubuntu 10.10 niti ne muksne, v Win7 pa deluje bp.
Sicer verjetno ne gre za to, ampak...
Ali je mogoče, da poizkušaš predvajati zvok prek pulseaudio, ki pa ima izhod
preusmerjen neznano kam? Zgodilo se mi je že, da mi je namesto prek zvočne
kartice pulse prijazno poizkušal ves zvok spraviti skozi HDMI izhod na
grafični.

Stvar preveriš v enem od zavihkov Sound Preferences.