[LUGOS] Zima na Mozilla.Lugos, ali kaj?

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Mon Nov 8 07:53:14 CET 2010

Pozdrav!
On Sat, November 6, 2010 14:17, Matic Smerdu wrote:
> Ali lahko dodam še en predlog za konec te veselice? Ko bo strežnik
> naslednjič v generalnem remontu, naj napišejo gor na primer: "Dobrodošli v
> deveti deželi" spodaj pa še lastnoročni podpis Pike Nogavičke.
Kolikor je meni poznano ni bilo predvideno, da bi uporabniki opazili dela
na strežniku. Žal sam strežnik ni bil enakega mnenja. :)
Predvidevam, da se ti želja lahko izpolni v kolikor boš pripravil ustrezno
stran, da jo bo administrator lahko uporabil ob naslednjem remontu.
(Verjetno bo pridobitev lastnoročnega podpisa pike še najtežja stvar.) :)
Ampak, kjer je želja in volja je tudi pot. :)
Srečno!

Lp, Boštjan Janežič