[LUGOS] Prehod na Linux v podjetju

Rok Potočnik r at rula.net
Mon May 24 11:34:39 CEST 2010

On 24.5.2010 10:35, Robi wrote:
> Pozdravljeni,
>
> v podjetju resno razmišljamo o prehodu delovnih postaj z Windows XP na Linux - verjetno Ubuntu, pa me zanima če je na tem seznamu tudi kakšen s tovrstnimi izkušnjami.
>
> Pa da nekoliko opišem trenutno stanje.
> Na strežnikih že leta teče operacijski sistem Gentoo Linux, servisi, ki jih imamo pa so DNS, HTTP, SMB, DHCP, SMTP, IMAP.
> Na delovnih postajah uporabniki med glavnimi programi uporabljajo OpenOffice, Firefox, Thunderbird, VLC in Audacity - na tem področju pri prehodu ni bistvenih sprememb.
> [...]

Naceloma je s sodobnimi distribucijami dokaj preprosto realizirati to,
kar hoces..

za lokalno mapiranje user home direktorijev uporabis nfs (na strani
streznika bos moral editirati /etc/exports, na strani odjemalcev bodisi
fstab vnos ali autofs), za avtentikacijo pa kaksen nis ali ldap... sicer
ne vem, kako imata to urejena gentoo in ubuntu, na centosu (rhel klon)
to deluje super.

nekaj linkov...

http://www.linuxconfig.org/HowTo_configure_NFS
http://www.schmut.com/howto/home-directories-over-nfs