[LUGOS] Hardware Raid

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Fri Mar 26 15:04:20 CET 2010

On Friday, March 26, 2010, 13:45:49, Babarovic Ivica wrote:

> Zanimajo me resitve v zvezi z Hardware Raidom in SATA diski.
> Imam dosti sistemov z hot-swap disk bay-ji ki pa trenutno tecejo
> v software RAID1 nacinu. Razmisljam o prehodu na hardware raid
> kjer bi lahko pokvarjene diske zamenjal brez intervencije v OS.

Jaz trenutno na nekaj računalnikih uporabljam Areca RAID krmilnike, in
z njimi nimam problemov. Gonilnik je v jedru, preverjeno deluje tudi
hotswap, dodajanje/brisanje/migracija/spreminjanje velikosti volumov.
Dražje kartice imajo kar mrežno povezavo, preko katere jih lahko
konfiguriraš (in preko katere ti pošiljajo e-maile, ko se karkoli
zgodi), pri cenejših pa poženeš webserver ali pa ukazno lupino na
lokalnem računalniku.

Edina stvar, na katero moraš paziti je, da ne delujejo na vseh
matičnih ploščah (problematične so nekatere matične plošče z Award
BIOSom, na katerih kartica ob zagonu računalnika obvisi).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://eternallybored.org/ >

The only way to avoid hitting a tree is to aim at it.
       -- Keiko's Law of Golf