[LUGOS] LDAP vs AD - izkušnje

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Fri Mar 12 12:20:49 CET 2010

On 12. 03. 2010 12:10, Mitja Udovč wrote:
> [...]

Moje rešitve se povezujejo preko običajnega LDAP protokola tudi z MS
Active Directory imeniškim strežnikom. Je nekaj posebnosti, dodatnih
"cukrčkov", kot je pač pri Microsoftu navada, a nič pretresljivejšega.

Najbolje se je AD-ja prek LDAP najprej lotiti s kakšnim samostojnim LDAP
odjemalcem, da se malce zadeve navadiš, preden se lotiš same integracije
rešitev z izbranim imeniškim strežnikom.

Lep pozdrav
Janko

--
Janko Mivšek