[LUGOS] Internet v konzervi - v Linuxu

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Jan 31 18:07:09 CET 2010

Torej - če sem prav zastopil - bi lahko vzel naprimer T2 (ker nimajo nič časovne vezave) - njihov USB modem, ga priklopil in bi delal. Brez instalacije driverjev. Oziroma so morda že v sistemu. Jaz imam Fedoro 12.

Za WLAN USB modeme sem namreč bral, da so z njimi silne težave. Zaradi pomanjkanja driverjev za Linux.

Poni