[LUGOS] Navihani fonti - skrivanje Italic in Bold Italic

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Jan 19 15:55:29 CET 2010

Dragi moji tatatatirci

Te dni sem opazil hecno težavo s fonti v ljinuksu - Fedora 12. Predvsem v Microsoftovem font pack 2. CP1250. Namreč v sistem se prijavita samo dve obliki: Normal in Bold. Italic in Bold Italic pa se kar nekje izgubita.

Instaliral sem jih takole:

Fonte skopiram v izbran direktorij.
Na primer /usr/local/share/fonts/Lucida-MS
Grem v ta direktorij in potem.....
1: ttmkfdir > fonts.scale -- naredi datoteko fonts.scale
2: mkfontdir -- naredi datoteko fonts.dir

Ugotovil sem, da v datoteki fonts.dir so prijavljeni vsi fonti v vseh oblikah.
Samo v fonts.scale, ki je nastala prej, nekako manjkata Italic in Bold Italic.
Sicer pa je struktura obeh datotek povsem enaka.
Pa sem:
1: zbrisal fonts.scale
2: preimenoval fonts.dir v fonts.scale
3: še enkrat pognal ukaz mkfontdir

Pa ni bilo nobene spremembe. Niti po restartu sistema.

Pravzaprav bi moral po obeh ukazih izvesti še tretjega (chkfontpath), s katerim bi pot do mojih fontov vpisal v neko sistemsko datoteko. Nevem katero. Tega nisem naredil, a moji fonti vseeno delajo. Pravzaprav se zdi, da Fedora 12 te komande več ne pozna.

čiv-čiv

                Poni