[LUGOS] xorg.conf

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Jan 19 11:31:49 CET 2010

Sem na roke spisal en testni primer datoteke xorg.conf. Prvi modeline
sem dobil
z orodjem gtf, drugega pa sem priredil z orodjem xvidtune (premaknil v levo za
3 enote, čeprav mi apply knof ne prime tako kot tebi ne). Oba delujeta in med
njima je možno preklapljanje prek katerega koli randr vmesnika. Privzet je
drugi (premaknjeni) modeline:

Section "ServerLayout"
  Identifier "Layout0"
  Screen "Screen0"
EndSection

Section "Device"
  Identifier "Device0"
  Driver "radeon"
  Option "Monitor-VGA-0" "Monitor0"
EndSection

Section "Monitor"
  Identifier "Monitor0"
  HorizSync 31-100
  VertRefresh 59-75
  Option "PreferredMode" "y"
  ModeLine "x" 160.96 1600 1704 1880 2160 1200 1201 1204 1242 -HSync +VSync
  ModeLine "y" 160.96 1600 1716 1892 2160 1200 1201 1204 1242 -HSync +VSync
EndSection

Section "Screen"
  Identifier "Screen0"
  Device	"Device0"
  Monitor "Monitor0"
EndSection

lp,B

PS: Jože, nič nisem nadgrajeval paketov in nalagal popravkov...