[LUGOS] Prekinjen prenos v Seamonkey ali Firefox

christooss christooss at gmail.com
Wed Dec 8 14:40:23 CET 2010

Žal firefox ne podpira nadaljevanje prenosa. Najlažje boš to rešil z
enim od dodatkov npr Down them all
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201/

Če daš cancel normalno, da bo prekinilo in zbrisalo prenos. Bolj me
moti, da ko daš Pause ne moreš naslednjič nadaljevati prenosa. Po mojih
izkušnjah Down them all to podpira.

Sicer pa za večje prenose sam uporabljam wget.