[LUGOS] [LUGOS Eclipse pod Kubuntujem

Grega Leskovšek legrega at gmail.com
Tue Aug 31 17:28:37 CEST 2010

Spoštovani, zanima me kako mi priporočate, da si inštaliram Eclipse
Helios na Kubuntuju 10.4.? Rabil bi ga za programiranje v PHPju in
Javi. Nekaj časa nazaj pod okni sem za Galileo pod okni našel stran
yoxos, ki mi je že pripravil inštaler za več platform naenkrat. To
rabim za, ki je pentium M centrino in kolikor vem 32 biten  1.7GHz.

uname -m mi napiše i686 pa me zanima, če je  res, da moram naložiti
software za i386, ker verjamem, da imam pač 32biten procesor?

a mi lahko kdo napiše kaj pomenijo glavne mape usr var lib dev proc
selinux vmlinuz boot media root srv sys  cdrom (razlika z mnt) opt
sbin
kje si lahko upočasnim tipke?
če Eclipse ročno inštaliram mi je Dušan K svetoval naj si ga dam na
home Zakaj ne kam drugam ali še bolje na home/grega?

Ali mi svetujete prehod na maverick oktobra?
Adepta ni več pa se ne znajdem najbolje v tem KnetworkPackage, kakšen
je najlažji način, da si naprimer inštaliram kate (kako iz term in
kako iz KnetworkPackagea?)

Ali mislite,da bom škodoval notebooku, če ga uporabljam v postelji na
jogiju za kakšno uro ali dve?

Ne  uspe mi  kodekov inštalirati oziroma pluginov za gledanje videov
in poslušanje glasbe.  Prosim za pomoč seveda uporabljam firefox 3.6.

če želim poganjati vmware oz wine kaj je razlika  a sta to free paketa?
a moram imeti na eni particiji oknawin... ali se da software za winse
naložiti kar na linux v eno mapo in kam se naloži phpmyadmin če ga
naložim preko  repozitorijev?

Sem še velik zelenec pa upam, da mi boste lahko pomagali, ker sem se
pripravljen učiti, rabim samo še roko ki me vod
Vnaprej hvala, vedno,
--Peace refuge: http://moj.skavt.net/gleskovs/
When the sun rises I receive and when it seda softsets I forgive;)
Grega Leskovšek