[LUGOS] Iskanje datotek s časom spremembe v prihodnosti

Jure Kobal j.kobal at gmx.com
Sat Apr 24 21:10:10 CEST 2010

Nekej v stilu:

find . -type f -newer tmpfile.txt > list.txt

Pri tem preverjaš datoteke s tmpfile.txt in v list.txt zapišeš vse, ki so
novejše. Pri tem se, lahko zgodi, da poleg datotek, ki imajo čas v prihodnosti
tudi datoteke, ki so ok vendar kreirane kasneje od tmpfile.txt.

Upam, da bo ta način vseeno uporaben.

--
Lep pozdrav,
Jure Kobal