[LUGOS] Peka DVDjev na Live distribuciji

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Sep 30 22:47:04 CEST 2009

Quoting Ales Casar <casar at uni-mb.si>:

> Na racunalniku z eno samo opticno enoto bi z neko Live Linux distribucijo
> rad preizkusil peko DVDjev. Ima kdo kak predlog, katero distribucijo
> uporabiti?
>
> Kljucni problem je, da mora v primeru, ce je distribucija na opticnem
> mediju, podpirati odstranitev tega opticnega medija med delovanjem, da
> lahko das noter prazen DVD in nanj nekaj zapises. Ali pa tako, da je
> distribucija nekje drugje, npr. na USB kljucku. Kak predlog, kaj vzeti?
>
> Sem nekaj poskusal z Ubuntu-jem, a zal brez uspeha. Ce sem bootal iz
> [...]

Imaš dve varianti... ena je kot si že sam pogruntal USB. Ne vem v
čem je problem
ampak Ubuntu se z USB-ja lahko butne tudi samo iz ene particije in ta je lahko
vfat. Druga varianta je recimo SystemRescueCD, ki ti omogoča prek boot opcije
'docache' to, da se squashfs slika sistema s CD-ja/USB-ja skopira na tmpfs in
imaš potem CD enoto frej.

lp,B