[LUGOS] Peka DVDjev na Live distribuciji

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Sep 30 17:20:46 CEST 2009

 	Pozdravljeni!

Na racunalniku z eno samo opticno enoto bi z neko Live Linux distribucijo
rad preizkusil peko DVDjev. Ima kdo kak predlog, katero distribucijo
uporabiti?

Kljucni problem je, da mora v primeru, ce je distribucija na opticnem
mediju, podpirati odstranitev tega opticnega medija med delovanjem, da
lahko das noter prazen DVD in nanj nekaj zapises. Ali pa tako, da je
distribucija nekje drugje, npr. na USB kljucku. Kak predlog, kaj vzeti?

Sem nekaj poskusal z Ubuntu-jem, a zal brez uspeha. Ce sem bootal iz
DVDja, ga nikakor nisem mogel dobiti ven brez reboota. Ce pa sem vse to
spravil na USB kljucek (je bil manjsi cirkus, saj sem potreboval dve
particiji, eno FAT za syslinux, kernel in initrd ter drugo ext3 za sliko
DVD-ja, ki je vecja od 4 GB in zato ne gre na FAT particijo), bi iz
tistega sicer lahko opravil instalacijo Ubuntuja, kot Live zadeva pa ta
rec nikakor ni hotela delovati.

Lep pozdrav,
 		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/