[LUGOS] Thunderbird in certifikati

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Sep 23 13:22:55 CEST 2009

Zdravo,

ena kar hitra obvoznica bi bila, da bi na hitro skopiral Firefoxove
certifikate namesto TB. Morda se sliši radikalno, vendar če znaš fizično
pobrisati certifikate, bo morda šlo tudi fizično kopiranje sem in tja.
Za poskusit je. Imenik je, če še nisi pozabil, ./mozilla/... (pod
Linuxom, za windows (tm) me raje ne vprašaj, ker ga nisem pošteno
pohekal že od 2003).

Druga opcija je radikalna še bolj - skopiraj si fizično vso pošto, vse
razširitve (se da) in ponovno namesti TB. Potem zadeve skopiraj nazaj.

En kreharski pozdrav, Jože