[LUGOS] IPTV transcoding

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Mon Sep 14 14:14:48 CEST 2009

Lep pozdrav!
Nekaj sestavljam na svojem domačem strežniku in me zanimajo alternative
/ rešitve ...

Na strežniku želim imeti nek vmesnik, ki je lahko dosegljiv preko
spletnega vmesnika in mi bo omogočal (predvajanje) gledanje IPTV na
oddaljenem računalniku.
Sistem naj bi odprl multicast IPTV kanal (recimo RTVSLO 1), ga
pomanjšal, zapakiral v enega od primernih formatov in pošiljal naprej.
OK, to sem uspel narediti z VLC:
vlc -I http --http-host :8811 --playlist iptv.m3u --sout
'#transcode{vcodec=theora,acodec=vorb,vb=560,scale=0.6,ab=128,hurry-up}:standard{access=http,mux=ogg,dst=:8080/stream.ogg}'

in zadeva deluje - pogojno. Predvaja se namreč le prvi vnos v seznamu,
če pa na VLC-jevem spletnem vmesniku želim izbrati drug program (npr.
RTVSLO 2) zadeva preprosto zmrzne.

Torej ... zanima me kako se lotiti zadeve tako, da bom lahko šel na svoj
strežnik in na seznamu izbral program in ga potem lahko tudi gledal ...

-- Iztok