[LUGOS] Openmoko popravilo - podarim kondenzatorje

polz polz at aufbix.org
Sat Oct 24 17:42:06 CEST 2009

Sumim, da večina slovenskih lastnikov telefonov firme Openmoko visi na tejle
listi. Če ne - no, bo vsaj nekaj prometa.

Telefoni Openmoko do FreeRunner serije A7 imajo grdega hrošča, zaradi katerega
GSM modem nikdar ne more zares zaspati - takoimenovani bug #1024. Posledično
se baterija izprazni v manj kot dnevu, kar pomeni, da naprava namesto
vsakodnevni uporabi služi za nabiranje prahu.

Da bi bug odpravili, je potrebno na vezje dospajkati 10uF kondenzator, ali pa
zamenjati kondenzator s kapaciteto 10uF s takšnim, ki ima kapaciteto 22uF.

Svoj telefon sem popravil (prispajkal 10uF kondezator) in vse kaže, da uspešno
- moj Neo1973 trenutno deluje 8 uro brez polnjenja in se še ni izpraznil, kar
je precej bolje, kot je bilo prej. Predvčerajšnjim mi je v mirovanju na polici
preživel 23h, kar je sploh vzpodbudno.

Ker sem za popravilo kupil več kondenzatorjev, kot je bilo potrebno, bi jih
nekaj podaril ostalim lastnikom telefonov, da si jih boste lahko popravili.

Torej, podarim: 7xSMD kondenzator, ohišje 0805, 10uF
  2xSMD kondenzator, ohišje 0805, 22uF.

Zainteresirani, odzovite se!