[LUGOS] Peka DVDjev na Live distribuciji

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Oct 2 12:00:14 CEST 2009

On Wed, 30 Sep 2009, Blaz Podrzaj wrote:

> Imaš dve varianti... ena je kot si že sam pogruntal USB. Ne vem v čem je
> problem ampak Ubuntu se z USB-ja lahko butne tudi samo iz ene particije
> in ta je lahko vfat.

To naceloma vse drzi, ampak meni na VFAT file sistem ni uspelo spraviti
datoteke, ki je vecja od 4 GB? A tebi to gre? Oni image od Ubuntuja, s
katerim sem delal, je pa vecji od 4 GB.

> Druga varianta je recimo SystemRescueCD, ki ti omogoča prek boot opcije
> 'docache' to, da se squashfs slika sistema s CD-ja/USB-ja skopira na tmpfs in
> imaš potem CD enoto frej.

Hvala, za to idejo! Mi deluje. :-)

Lep pozdrav,
 		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/