[LUGOS] fedora 12 + siol tv

Sri Hanuman hanumanchandra at gmail.com
Mon Nov 30 22:41:12 CET 2009

Zdravo,

sem obupal in moram pisati, ker nikakor ne morem spraviti siol tv, da
deluje na vlc-ju in fedori 12. Pri prejsnji razlici fedore sem normalno
gledal siol tv preko vlc-ja.

Ip mojega stb-ja je x.x.x.148, tako da sem drugi mrezni (za internet se
uporablja wireless) dal ip x.x.x.149 in mask 255.255.0.0. Napravi eth0
sem tudi vsilil igmp V2, ter pognal "iptables -A INPUT -p igmp -j
ACCEPT"; na pozarnem zidu sem tudi odprl port 5002 (udp). V samem vlc-ju
sem nastavil "access output" na x.x.x.149 in udp port spremenil v 5002.
Playlisto imam najnovejso in sem jo uporabljal ze pri fedori 11 brez
problema. Za konec sem se route vstimal: "route add -net 239.255.0.0
netmask 255.255.0.0"

No, nikakor da zacne delovati in meni je idej zmanjkalo. Bi lepo prosil
za kakrsnokoli idejo/pomoc, hvala.