[LUGOS] uname, "laganje o arhitekturi" in kako izvedeti pravo arhitekturo

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Thu Nov 19 10:02:44 CET 2009

On Thursday, November 19, 2009, 9:28:19, Mojca Miklavec wrote:

> Primer zanesljivega ukaza na Mac-u je npr.
>     > file moja_arhitektura
> ki vrne enega od spodnjih odgovorov:
>     moja_arhitektura: Mach-O executable i386
>     moja_arhitektura: Mach-O 64-bit executable x86_64
>     moja_arhitektura: Mach-O executable ppc

A ne podpira OS X t.i. fat binaries, kjer imaš lahko v istem programu
kodo za PPC, IA32 in AMD64?

> case "$system" in
>   # linux
>   Linux)
>     case "$cpu" in
>       i*86) platform="linux" ;;
>       x86_64|ia64) platform="linux-64" ;;

Tole izgleda narobe - x86_64 in ia64 sta povsem različni arhitekturi.

>   FreeBSD|freebsd)
>     case "$cpu" in
>       i*86) platform="freebsd" ;;
>       x86_64) platform="freebsd" ;;
>       amd64) platform="freebsd-64" ;;

To mi je tudi sumljivo - amd64 in x86_64 sta sinonima.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://eternallybored.org/ >

If a taxpayer thinks he can cheat safely, he probably will.
       -- Diogenes's Second Dictum